teisipäev, 10. jaanuar 2017

Papud ja ammune tõotus



Kudusin meie pere kõige väiksemale jänkukesele papukesed vana aasta lõpus, mis on juba lapsukesel käes ja ma loodan, et jalas ka. Kuna jänkuke on meist piisavalt kaugel, siis oleme näinud teda vähem, kui oleksime tahtnud.
Neid vana aasta sees tehtud asju on tegelikult veel. Millegipärast ei saa mõni neist oma viimast viimistlust, mõne tarvis on vaja veel sukanõelaga viibutada ;) Katsun ikka tubli olla ja need peaaegu valmis asjad päris valmis saada.
Kunagi väga ammu, siis kui ma veel noor olin ja juba käsitööd tegin, andsin endale pühaliku tõotuse, et alustatud näputööasju pooleli ei jäta ja mitut asja korraga ka ei tee. Enne tõotust oli minu sahtlites päris mitu alustatud ja lõpetamata tööd. Seda lubadust olen ma ikka enamasti pidanud, rõhk sõnal enamasti. Nii et katsun end ikka tagant sundida ja oma nooruseaja tõotust pidada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar