kolmapäev, 30. jaanuar 2019

Lillekesed


Tuli selline peen-nikerdamise tahtmine ja nii ma igal õhtul, vabal momendil olen heegeldanud, pärleid niidile lükkinud ja niidi-nõelaga õmmelnud. Ma ei teagi, milleks ja kellele selliseid lillenumpsikuid vaja on, aga igatahes mulle meeldis neid teha. Heegeldamise ajal tekkis mul kaks kujutluspilti, milleks neid lillekesi kasutada. Kena prossike rinda, on esimene idee ja teine: kuusehe, selline lumiste lilledega ehitud kuusk oleks tõesti väga äge. Kuuseehteks peaks neid ikka veel üksjagu tegema. Probleem on aga see, et tahaks oma kodustest materjalivarudest lahti saada. Paraku ei ole rohkem seda valget karva ja punaseid helmeid. Peaksin neid juurde hankima. No igatahes vaatan, kuidas indu jagub. Mõttes mõlguvad juba uued ideed.  
Marejal: taaskasututatud lõng on mingi kunstlik matejal; pärlid; ja  kunstnaha karva jäägid, mille kunagi soetasin Abakhanist. 

Nagu lilled lumel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar