neljapäev, 19. november 2020

Ema kingi mulle padi.

 



Tunnen end väga hästi, kui midagi käsitöist valmis saan. Seekord oli n.ö jätkutellimus. Nimelt kudusin hiljuti vanimale lapsele padja, aga ta soovis teist veel. Loomulikult ma teen, selles ei ole kunagi küsimus, et ma teha ei taha. Õnneks olin ka lõnga varunud piisavalt. Tean tema lambafiguuri lembust ja nii sai padjale ka üks lammas. Et minu tehtu oleks ikka rohkem meele järgi. Padi sai tegelikult ka sünnipäevakingi osaks. Alati on probleem, mida kinkida. Isegi oma lapsele on keeruline kinki valida. 

Ega muud ei olegi vist rääkida. Kõik ümberringi hakkab taas koroonaks muutuma. Tuleb vist lõnga rohkem koju varuda, et siis maandada end selles jamas kudumisega. Kevadel sai rääkida, et õnneks on see koroona  praegu, vaat kui oleks see sügisel olnud, kui on pikad ja pimedad õhtud, siis oleks hull lugu. Nüüd on need pikad ja pimedad õhtud käes. Mis sa kostad, ei oskagi kosta. Kui ikka terve püsida, siis pole häda midagist. Loodetavasti :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar