neljapäev, 3. detsember 2020

Vaene väike hiir

 

Meil on hiired. Tegelikult nad vist kolisid majja enne meid - nad on igal sügisel, siis kui külmaks hakkab minema, usinasti krõbistanud ning meie majakest näkitsenud. Ega elu hiirtega just ahvatlev ei ole. Aga see on vist looduse paratamatus, et nad sooja hakkavad enne külmasid otsima. Õnneks on meil tubli kass. Peaaegu iga päev on tal hiirekeldris üks, sest pea jätab ta alles, no nii tõendusmaterjaliks, et vaadake, teil nüüd üks tont vähem. Täna hommikul oli jälle kööginurgas krõbin. Mina aru ei saa, kas ta krõbistab seina taga või on juba toas. Kass aga teadis, hiilis ühelt poolt pliiti ja teiselt poolt. Sain siis ka aru, et probleem on vist korvide taga ning nihutasin neid veidi. Igatahes koostöö kassiga meil õnnestus hästi: kass krahmas hiire hambusse ja läks seda kohe vitsutama. Seekord ei jäänud pead ka alles, aga polnud ju vajagi, ma ju nägin kui tubli ta on. Nii et aitasin kassil hiirt püüda.

Teine pisike näriline jäi mulle veel täna teele ette. See oli väike vaene valge nirk. Küll ta oli vilgas, pildile ma teda seega ei saanud. Aga ta oli ka niiii armas. Ja minu jaoks haruldane vaatepilt. Igapäev just ei näe. Tal oli kena talverüü juba üll ja mine tea, äkki tuleb külma talve meile ka.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar