neljapäev, 19. jaanuar 2023

***

 *Mõnes olukorrast tärkab mitmetpidi kahjutunne. Oli ühe ühingu istumine, arupidamine, kokkuvõtete tegemine, mis kujunes ka muuhulgas suude puhtaks rääkimiseks. Mõni oli avameelne ja lajatas otse. Mina ka rahul ei olnud, aga nii otse ma ka ei saa, sest ma ei taha haiget teha, mul on inimesest kahju ka siis, kui ta on eksinud. Tegelikult oli seda juhtunut ette näha, sest varasematest vigadest ei õpitud ning kedagi kuulda ka ei võetud. Igatahes koju jõudes olin ärritunud ning tahtsin oma frustratsiooni jagada. Õnneks oli kaasa kodus ja sai selle endale.

*Kas eilne tugev negatiivne emotsioon või mis, aga täna on totaalne madalseis. Temperatuur 35,9, kerge peavalu ja 0 energiat. Pikutasin, magasin. Kui algas laskesuusatamine, suutsin end teha veidi virgemaks ning õhtuks õnnestus lauale ka midagi söödavat luua. Võib olla aitas ilmastik ka kaasa, selline pime, vihmane, tuuline ilm lausa surub kogu olemise maad ligi.

*Täna oli parem päev. Energia oli isegi sedavõrd olemas, et suutsin ka koristada. Aga vihma kallab endiselt. No jah, talihari on murtud nüüd, eks ongi aeg vesisema poole liikuda. Lisaks on ka eurovisiooni eelvooru päev ja laskesuusk taas. On kellele kaasa elada.  Näiteks Alika ja ikkagi vennad Bo´d ning muidugi Lagereid, tema on minu sümpaatia number üks.

*Täna on tõesti selline ilm, et tahaks urgu sooja pugeda, juba jälle. Sest tegelikult see ilm meil kestab juba mõnda aega. Selline nutune värk, mis paneb ette tubase režiimi.  Paraku oleks nüüd teler väga olulisel kohal. Tuul puhus meil satitaldriku paigast ja minul on nädal telerita kindlustatud, sest ise ma seda paika ei saa. Kuldvillakust on kõige suurem kahju. Ülejäänud on juba suht ükskõik, aga vaikus on majas, ja sellega kõrv ei harju. Vähemalt esialgu on imelik.  

*On saabunud see aeg, mil sugulased tulevad üksteisele taas meelde. Täiesti ootamatult helistas üks kauge sugulane, keda ma olen kunagi ammu näinud, aga kui me tänaval kohtuksime, me üksteist ära ei tunneks. Tema poolsel suguharuliinil on aga hetkel sugupuu koostamine käsil ning minupoolse liini info oli puudu. Rääkisime pea tunni, mis oli suurepärane õhtuse aja täide.

*Kuulan oma keskmist last ja mõnikord ei saa aru, kust see rahutus temas. Samas ei saa ise endagi rahutusest aru, mis minus pead on tõstmas. Kuigi on ju hiljuti käidud sünnipäeval, üks kontsert oli, aga ikkagi on tunne, et liigun vaid trajektooril: töö-trenn-kodu, ja neist keskmist ei ole ka pidevalt. 

*Tavaline tegusõnapäev, ei midagi erilist. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar