esmaspäev, 9. juuli 2018

Kroonika küsis, mina vastan


Kroonika, kroonika, kes loeb kroonikat? Mina loen, küll pisteliselt, aga loen. Sest näod ja nimed, ja tuleb kursis olla. Seda enam, et neid uusi staarikesi tuleb juurde. Keegi Tuleproovi võitja on näiteks uus staar ja muidu ju ei teakski, milliseid prille ja kleite ta kannab, milline on lemmik pood, lemmik äpp jne.😃
Mina staar ei ole, aga edev ilmselt küll, et oma elukatkeid internetti laotan. See on nagu salaja suitsetamine: sa arvad, et keegi aru ei saa, et sa seda teed ja teed edasi. Aga salaja suitsetamine pole keelatud ning salaja avalik olemine samuti mitte.
Täna tuli näiteks mõte käia Kroonika küsimustikku pidi, millele vastas viimati Merit Männiste. Minu käest pole küll küsitud, aga vastan siiski 😋
Sündmus, millega panid oma nime kaardile: Kaardile olen ma sattunud õige pisut: oma erialaga seoses olin teiste arvates lihtsalt tubli. Kui pidada „kaardiks“ hetkelist tähelepanu ja tuleb tunnistada, et see tähelepanu siiski meeldis ja tundsin end lausa staarina.
Sellel suvel ootan: kokkusaamisi sõpradega erinevatest ajastutest.
Viimane saavutus: Kirjutasin positiivse tagasisidega projekti.
Riietus, mis alati hästi läheb: minu korrusseelikud, tunnen end mugavalt neis.
Rannariided: trikoo
T-särgi sõnum: sõnumita
Päikeseprillid: kannan aastaid polaroid klaasidega prille, mille brändi nime ei tea, sest see ei ole minu jaoks oluline. Prillid olid küll suht kallid toona, aga nad on teeninud mind ausalt ja ei ole minu juurest jalga ka lasknud (ei ole neid maha unustanud). Kulumise märgid on küll olemas, aga loodan nendega veel mitmed aastad läbi saada.
Kleit: Mul ei ole palju kleite, kuid üks suvine veidi rahvuslikus stiilis Montonilt ja pidulikumaks puhuks Bastioni kollektsioonist, lapsed aitasid valida.
Igapäevane kott: teksa kott, mille ise õmblesin vanadest püksijääkidest.
Kontsakingad vs madalad jalatsid: väikese kontsaga kingad, paleriinasid ma ei kanna ja ei kannata ka, sest minu jalake nendes end hästi ei tunne.
Tähendusega ehe: kuldsõrmus ja –kett, mehe kingitus, s.t kinkija on tähenduslik.
Lemmiktrend läbi aegade: teksad ja kampsun
Reisikohver: kuna ma ei reisi palju, siis spordikott ajab asja ära: ei tee palju tüli, on kaalult kerge ja võimaldab ka käsipagasiga reisimist.
Lemmikäpp: Instagram on väga tore pildipäevik, ja pean tunnistama, et see insta-haigus on mul olemas. Igast käigust ja liigutusest küll teada ei anna, aga… ega palju puudu ka ei jää.
Sotsiaalmeedia: Muidugi Insta ja näoraamat. Näoraamatusse ma millegipärast niipalju ei postita.  Fb-s ringles nali, et Facebook on nagu külmkapp, mida käid iga viie minuti tagant kontrollimas, ja mina vaatan ilmselgelt fb-sse sagedamini kui külmkappi.😀
Rakendus, mis lihtsustab elu: Google maps ja TarkTee teevad elu tunduvalt lihtsamaks. Olen vilets orienteeruja.
Viimane inimene, kellele sotsiaalmeedias teate saatsid: keegi jagas mingit ringkirjapostitust, et saada mulle tagasi, kui ma olen sinu sõber. Ma tegin seda, s.t tagasi saatsin, aga edasi ei saatnud. Need ringkirjad on tegelikult tüütud, aga kui hea sõber on saatnud, siis tagasi saadan. Et siis seda ikkagi kinnitada, et oled hea sõber küll.😊
Kellega nutiseadmes enim lobisen: oma kaugel elava lapsega, korraldusi jagan kodus olevale lapsele (ikka siis, kui ma kodus ei ole), mõjuvad kirjalikult ja mõjusamalt.
Muusikat kuulan: Youtube ja raadio: Tre raadio satub tavaliselt
Artistid playlistis: LykkeLi, Jaak Joala… Ega neid seal eriti ei ole, kuulan meeleolule vastavalt, ja meeleolu kõigub Leo Rojasist Metallicani. Tegelikult meeldivad mulle vanad rockipeerud.
Telekanalitest jälgin: ETV, Kanal 2 ja TV 3, minu teleka kellaajad on 20.00 kuni 22.30 tavaliselt. Hilisõhtuseid filme vaataks küll, kuid kes hommikul minu eest tööle läheb?
Seriaal: Koduigatsus, Naistevangla. Seriaalidega on nii, et nad kipuvad end selle lõpuks üsna sageli ammendama. Ka Koduigatsuse lõpp oli liiga seebilik ning Naisevangla läks kohtavaks actioniks.
Kõige uuem tehnikavidin: nutitelefon, mis on ka juba 2 ja pool vana.
Jätkub....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar