esmaspäev, 15. veebruar 2021

Lihtne kudumine ja minevikus sorimine

 

Kerad ja vardad on ikka ja alati teema ja tegu. Hiljuti oli taas kerade hävitamise teema käsil, hävitamisele kuulusid valged eri variatsioonides. Lihtsalt pean midagi tegema õhtu lõpetuseks. Midagi erilist ei suuda välja mõelda ja ausalt öeldes ei taha ka midagi erilist teha. Tahan lihtsalt liigutada käsi, mõlgutada mõtteid ja vahest ka midagi telerist tähele panna. Üht-teist ma sealt märkan ka, näiteks on tore saade Suus sulav Eesti, või mõned Töörööbikud, või Eesti lood, ka Tanel ja kanad oli ehe.

Keradest sai pleed magamistuppa. Kasutasin ära erineva jämeduse ja koostisega lõnga. Peenematele lisasin teise lõnga juurde. Lõngad on kõik taaskasutuses, s.t olen neid kunagi harutanud. Igatahes kerade hulk vähenes küll. Lihtne kudumine, ei midagi erilist, aga ise enda kronoloogia tarvis panen kirja.

Mitte et ma nii väga nüüd sellist arvestust peaksin, et mida ja millal olen teinud. Aga mõnikord on tore vaadata. Üsna paljusid isetehtud asju polegi enam alles, siis vahest oma blogi sirvides saab nostalgitseda. Kahju on mul nagi-fotodest, millest kunagi isetegijasse sai pilte laadida. Nüüd on kõik tühjad pildi-kohad. Ma tegelikult ikka teadsin ka, et see Nagi kinni läheb, aga midagi ette ka ei võtnud. Mõnikord mõtlen selle minevikus sorimise vajaduse peale. Minevikku on juba nii palju, et ei ole võimalik seda kõike kaasas kanda. Nii et võib olla ongi hea, et üks sorimise võimalus vähem. :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar