esmaspäev, 9. juuni 2014

Uus mood

Igal kevadel, kui tärkavad-ärkavad taimed talveunest, tõuseb päevakorda n.ö maltsa söömine. Küll tehakse naatidest pirukatäidist ja nõgestest kotlette. Mina loen esialgu veel retsepte :D Tegelikult olen ikka söönud ka, minu arvates nurmenuku lehed ei oma mingit spetsiifilist maitset ja koos tavalise lehtsalatiga on nad päris söödavad. Viimasel ajal on kõrvu jäänud kuusevõrse maania ja sellega läksin ka rõõmsalt kaasa. Ei oleks uskunudki, et kuusevõrsetel on meeldivalt hapukas maitse. Mina tegin küll vaid maitsevett ja vesi sai parajalt nõrgalt hapukas ning värskendav. Ise jõin ja olin õhinas, laps proovis ja kehitas õlgu, ning mees loomulikult ei maitsenudki. Kaldun arvama, et nüüd vaatavad nad skeptiliselt kõiki minu pakutavaid roogasid - mine tea, äkki topin kuuski ka toidu sisse :D

1 kommentaar:

  1. Mina olen kuuseokkavõid teinud. Tuleb väga maitsev. Peale selle, et hirmus nõgese isu on. Ega perele tohi öelda, et malts toidu sees. Kui ei tea, siis söövad ja küsivad juurdegi.

    VastaKustuta