teisipäev, 11. august 2015

Etendused on toredad



Mina sõitsin kodust ja mees tuli metsast – nii sai käidud Smokie kontserdil, mis oli plaani võetud juba talvel. Rahvast oli lossihoovis palju, enamasti keskealised naised, kes nagu minagi, tulid nostalgitsema.  Kontsert oli mõnus. Isegi see, et staarid lasid end pea 1,5h oodata, ei muuda minu arvamust. Kuidagi õige fiiling oli ja nii on, et ega minu eas enam palju tantsida ei saa (ei, ei, ma ei ole muldvana :D), lihtsalt kohti, kus kepsutada, on minu käikudel vähe. Sellisel kontserdil, aga tantsi palju tahad, kasvõi üksinda. Kõik vanad head laulud said kaasalauldud. Igatahes energialaks mõneks ajaks.

Järeletendus toimus Statoilis. Keegi staaritsev härra oli parkinud oma suuuure mersu kenasti kahe tankuri vahele, nii, et teistel autodel oli tankimiseks väga vähe ruumi. Kuna kontserdijärgselt oli  tankijaid ka rohkem, siis oli seal lausa järjekord ja etendust sai autoaknast jälgida. Üks vapper naine kikerdas oma autoga ikka edasi ja tagasi. Vaatasime küll, et kas rihib selle suure mersu ära või riivab treppi, kuid ei, osav autojuht oli ja sai minema. Järgmine naine lihtsalt hüppas roolist ja läks Statoili sisse ning lõi korra majja. Välja loivas kõhukas härra ja soostus sõitma siiski eest. Vot selline järeletendus järgmiste staaridega :D

Pärast etendusi  läks mees metsa tagasi ja mina kihutasin läbi öise udu kodupoole. Sellise väsinud peaga tekib sõites sürr tunne, oled kuidagi ebareaalses olekus ja pimeduses on taju ka kuidagi teine. Nagu ufonaut oma laevaga öös.  Igatahes koju ma jõudsin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar