esmaspäev, 30. oktoober 2023

Kolmekümnes

 * Kirjalikud suhtluskanalid on ebatäiuslikud. Mina ütlesin-kirjutasin ja tema tajus minu kirjutatus ärritust, aga ma ei olnud mitte sugugi seda, küsisin vaid pöia pikkust ja selja laiust. Ja nüüd on mul paha tunne, et tema ärritus ja mina omakorda ärritusin selle peale, et tema ärritus. Pole arusaamatusi siin tühjast-tähjast tarvis, nagunii on temal muresid piisavalt ja minuga suhtlus peaks nüüd küll kõige pingevabam olema.

* Jummel, oktoober saab otsa ja mul viimane aiatöö tegemata. Võtsin küüslaugu muldapanekuks õhtuhämara aja, sest kust seda paremat aega veel võtta oleks. Muld on meil nagu mingi savi, kõik on kokkukägardunud, seega oli see töö üsna vaevaline. Tehtud ta sai.

*Täna on niipalju sehkendamist, sest meil on lihtsalt tööl ebaharilik olukord - ka kõige tugevam lüli võib mõnikord haigestuda. Ma tean, et mul istub väike kadeduseuss aeg ajalt sees, sest eks me tahame kõik ennast, oma vajalikkust tõestada ja tema tahab samuti ja siis on siin nagu väike võimumäng. Aga nüüd kui see küljeluu on ajutiselt rivist maas, tahaks ikkagi väga aidata ja olla. Ei mingit võimuvõitlust enam.

* Hästi vinge tuul on õues, käib luust ja lihast läbi. Aga surnuaial oli käimata, selle tee võtsin ette õhtuhämaruses. Üleüldse tundub, et isiklikke asju päevalges enam ajada ei saagi.

*Eelnevalt pisut kartsin, sest olin planeerinud väga pika päeva kodust väljas. Oli teada koolituse päev ja pidasin mõistlikuks sinna ümber veel asju seada. Tegelikult oleks ju tervislik üks asi korraga, sest emotsioonid mitmest üritusest segunevad ja pärast ei mäleta maad ega mütsigi. Siiski õhtune etendus oli nii eristuv, hästi vaatemänguline ja hinge pugev. Kui Ukraina sõda on veninud ja muutunud nö osaks argipäevast, siis me tegelikult ei adu seda olukorda. See varjuteater aga tõi selle olukorra reaalselt silmeette, ja etenduse lõpuks tulid pisarad. Mina tõlgendasin seda etendust nii, et teie saate jalutada Pariisis, Montmartrel ja mujal, saate rõõmustada, armastada, aga meil siin lõhkevad pommid, surevad süütud inimesed.

*Sõbrakutseid tuleb viimasel ajal süle ja seljaga. Kõik puha Johnid, Frankid, Jackid jt härrasmehed, kellest hoiaks igaks juhuks kauge kaarega eemal.

*Ühe väga armsa Youtube kanali avastasin Olesya & home. Ilus, lihtne, armas, kodune.

* Olen vist liiga tundeline või muutun ma selliseks vaid sügisel ei tea. Igatahes tänasest solvumisest sai unetu öö. Ainult sina paned neid asju niimoodi, et kõik lendab pillapalla. Aga äkki oli asi vastupidi, et sinu äkkliigutused, rihmaki-rohmaki tormlemine põhjustavad selle pilla-palla laiali lendamise. Ma ei kaitsenud ennast ja seda ütlemist ma kerisin ja kerisin. Ütle nüüd seda inimloomust.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar