kolmapäev, 1. oktoober 2014

Homme hakkan….



Sellist lubadust oleme vist kõik, kes vähem kes rohkem, endale andnud. Vähemalt mina olen, kordi sada, kui mitte rohkem. Kõige sagedamini on see seotud söömisega. Ei suuda ma mööda käia õuntest, pähklitest, kõrsikutest, barankadest ehk siis kõigest, mida saab närida. Olen näriline :D Kui kõrsiku paki koju ostan, siis on teada, et varsti on see hävitatud, sama lugu kõige muu näritava kraamiga. Müslit ma lausa jumaldan. Kommid on vist ainsad, millest suudan mööda käia. Igakord, kui olen paki midagi liigset nahka pannud, luban endale, homme ma enam nii ei tee :D Hämmastav on see, et sellise õgardluse juures on kehakaal enam-vähem stabiilne püsinud. 

Teine lubadus homseks on liikumine või väike trenn. Käin küll aeg-ajalt kõndimas, aga kevadine kõnnihoog on ammu raugenud. Enamasti olen pugenud selle taha, et maja ümber on nagunii palju koperdamist ja majapidamistööd on ka trenn. Sügiseste tööde lõpuga lõpeb ka see trenn ja jääb vaid see lubadus – homme hakkan.

Tegelikult olen tubli. Vähemalt söömise osas olen edusamme teinud. Liitusin programmiga kaalustalla. Isegi kaalu ei taha ma kaotada, küll aga seda säilitada ja mitte end ülesüüa. Esialgu seda menüüd vaadates näis, et  need toidu kogused on ikka nii väikesed. Aga olles paar päeva juba toitunud programmi reeglite järgi on selgunud, et ei olegi vähe, täiesti paras ports. Keeruline on vaid vajaminevate toiduainete hankimisega. Tegelikult on kõik täiesti tavaline toit, ainult vajab harjumist ja sisseoste tehes rohkem läbimõtlemist.
Kuna on õunahooaeg ja aed on neid sel aastal andnud päris heldelt, siis kaks õuna õhtul ikkagi pistsin plaaniväliselt pintslisse. Ja õunad on hetkel minu suurim kiusatus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar