teisipäev, 13. jaanuar 2015

Jälle sõrmikud



Olen nüüd ühelaadseid kindaid kudunud päris mitmed paarid ja tuleb tunnistada, et kerge tüdimus on peale tulnud. Kolm paari kindaid ühest ja samast lõngast, ainult mustrid erinevad. Kuid kui minu kaasminija nägi kindaid, mis jõuluvana vahendusel minu vanima tütreni olid jõudnud, siis avaldas temagi soovi, et just selliseid talle vaja olekski. Nii ma siis lahkelt ja suurima rõõmuga lubasin ja asusin ka kiiresti seda lubadust täitma. Mustri valimine on alati selles mõttes keeruline, et valikut ju on ja alati kui on suur valik, siis otsustamine on raske. Olen alles hoidnud kuigivõrd nõukogude naiste vahel olnud lõikelehti ja seekord ma neid lappasin. Pilk jäi pidama 1964. aasta nõukogude naise mustrilehele nr 2, millel olid toredad ja lihtsad kindamustrid ja mis klappisid ka kinnaste suuruse jaoks vajalike silmuste arvuga.

Hall lõng endiselt Eroica 70% villa ja 30% akrüüli,  roosa mohääri-villa segu. Halli lõnga kulus veidi üle ühe toki. Silmuseid randmes 12, mille kahandasin randme kitsama osa jaoks 10-le, mustris taas 12 silmust vardal.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar