teisipäev, 6. jaanuar 2015

Veel jõuluselt



Aasta lõpus  meisterdasin tõepoolest rohkem kui tavaliselt. Üldiselt sellised paberist-papist asjad mulle meeldivad, aga seni olen ikka jälginud teiste tehtut ja ise ei ole isegi alustanud kunagi või vähemalt ei mäleta erilisi meisterdusi. Seekord oli idee nii meelt mööda, et tegin ka. Facebook on ikka selles mõttes nii suurepärane asi, et kõik uudised ja põnevad ideed ja õpetused tulevad ühte kohta kokku. Ole ainult tegija. Kogukond Идеи, декор, мастер-классы - ручная работа jagab suurepäraseid ideid kodu kaunistamiseks ning sealt ma selliste tähekeste idee ja õpetuse leidsingi.
Nii et siis vaja oli vaid lainepappi (pappkasti) ja takust paela, valget guašš värvi. Oleks vaja olnud ka sellist asja, mis sellise lumise efekti jätaks, aga seda mul kodus olemas ei olnud, kuigi vist oleks ka soolaga saanud mingi efekti. Igatahes meeldivad mulle need tähekesed sellistena nagu välja tulid. Neid oleks võinud riputada isegi kuusele. Järgmiseks jõuluks ehk teengi.


1 kommentaar: