pühapäev, 18. oktoober 2015

Sügis on üleni värviline



„Huu, kui magus“, ütlen ma mõnikord pärast mõne koogitüki või jäätise söömist. Küllap ütlen seda väga sageli, sest üks minu tüdrukutest mainis kord, et ma juba ootasin, millal sa seda ütled :D Koogid ning ka jäätised on tõepoolest üsna sageli minu jaoks ülesuhkrustatud. Sestap panen kodusesse kooki alati vähem suhkrut kui ette nähtud või kasutan magustamiseks rosinaid või datleid.
Aeg-ajalt, kui küpsetamise tuhin peale tuleb, teen hoopis midagi soolast. Kaju köök on üks minu lemmik toidublogi. Lisaks ahvatlevatele koogipiltidele ja retseptidele on seal ka niisama toredat lugemist. Väga hea leid oli köögivilja keeks, mis ahvatles kohe proovima ja oli tõepoolest väga maitsev. Kuna baklažaani kodus mul ei olnud, siis läksid käiku vaid suvikõrvits ja porgandid, aga hea tuli sellegipoolest. 
Tavaliselt on nii, et  üks idee saab hakata uues kasutuses omaette arenema. Minu käes sai see keeks uued koostisained, s.t tegin samal põhimõttel teise keeski veel. Seekord praadisin läbi suvikõrvitsa, porgandi ja küüslaugu. Kuna on veel tomatite üleküllus, siis lisasin neile 3 keskmist tomatit ka. Nisujahu asemel kasutasin rukkijahu. Oli ka maitsev ja ilus värviline toit. 
Sügisel on see omadus, et lisaks värvidele looduses on ka toidud värviküllased.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar