neljapäev, 1. oktoober 2015

Koma-tola ja üks klikk



Meil valitseb arvamuste paljusus, kõik võivad kirjutada kõigest ja siit tuleb üks reageering ühele artiklile, mis ju tegelikult on ka omal kohal, kuid mingis mõttes minu jaoks siiski ei ole ka.
http://naine24.postimees.ee/3342683/lugeja-kirjutab-blogimine-dusgraafikutest-enesehaletsejate-meelelahutus
Siia blogimaailma olen sattunud läbi armastuse käsitöö vastu. Nokitsen nii vaikselt oma tarbeks, aga see meeldib mulle. Mingil ajal jäin jälgima neid isetegijate blogisid, kes olid lisaks oma valmistatule ka õpetusi, ajendeid, põhjusi jaganud ja muid mõtteid lisanud ning see inspireeris mind endagi valmistatut näitama või lihtsalt niisama olemisest kirjutama. Aja edenedes  olen hakanud jälgima lisaks kokandusealaseid blogisid ja muidu olemise blogisid ning mõningaid neist mõjuvad selliselt, et kohe ootan, mida uut ja põnevat jälle kirjutatakse.
Samas jah, iga blogi, millele olen sattunud,  ei kutsu lugema. Mõnikord  ei ole käsitletud teema huvitav, teinekord on kirjutatud ebahuvitavalt. Kirjavigade kontrollija ma eriline ei ole, sest võin isegi see koma-tola olla. Mõnikord venivad laused pikaks ja võib küll nii minna, et kas panen neid ülearu või jääb mõni puudu. Kes neid õigekirjareegleid ikka täpselt mäletab.
Üldiselt aga olen alati seda meelt, et milleks vinguda nende asjade üle, mis nii väga ei meeldi ja millest saad kerge vaevaga loobuda. Blogi lugejana on hiir ju minu käes ja ei ole mingit sundust lugeda seda, mis ei meeldi või mis kostub labaselt ja maitselagedalt. Klikk ja pilt eest läinud. Sama on ka telerivaatamisega, pult on vaataja käes, üks nupule vajutus ja on ees uus kanal, teiste saadetega.  Vähemalt nii võiks ju olla ideaalis!?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar