pühapäev, 15. november 2015

13 ja 13 fakti iseenda kohta



Reedel olnud „13 ja reede“ möödus rahulikult, õigupoolest on nad vist möödunud kogu aeg ilma viperusteta. Lugesin Eveliisi blogi ja mõtlesin, et kuna ka 13 on minu elus figureeriv number, siis panen ka need 13 veidrust-harjumust nii enda üle muigamise mõttes kirja.
1. Olen sündinud 13. kuupäeval, oma ühe lapse sünnitasin samuti 13. kuupäeval ning pesamuna sündis kell 13.00. Viimase ja eelviimase lapse vanusevahe on 13 aastat. Olin seaduse silmis abielus 13 aastat. Ma ei saa öelda, et see number mulle on mulle ebaõnne toonud, küll aga nõustun Eveliisiga, et ma satun tõepoolest igasugu äpardustesse alatasa, sama võib öelda ka minu 13. kuupäeval sündinud tütre kohta. Võib-olla see ongi selle 13. kuupäeva salapära ;)
2. Olen üldiselt kõigesööja, ma ei pirtsuta söögiga. Ainult hapupiima, keefiri ja petti ma ei joo, ma panen need kõik ühte patta, minu jaoks ei ole neil vahet. Vast ehk kama ja suhkruga läheks  see ollus minu suust alla. Aga üldiselt teen ka kama rõõsa piimaga ja olen nii ka oma lapsed väljakoolitanud.
3. Kohvitass peab olema paraja suurusega, midagi on kohe puudu, kui olen valest tassist kohvi joonud. See pidavat autistlik joon olema. Aga selle autismi sain ma külge siis, kui kord kogusin mingeid R-kioski kleepse ja sain sealt vastu toreda koeranäoga tassi. See tass oli küll mõeldud lapsele, aga nüüd on nagu minu oma, millest oma pätikohvi piimaga joon.
4. Minu külmkapis süsteem puudub, asjad satuvad alati kapiriiuli ette ääre peale, et siis kapp nagu oleks täis, aga samas teinekord ei ole seal midagi asjalikku ka. Leib ja sepik käivad ka külmkapis.
5. Ilma sokkideta võin käia vast ainult suvel, kui on eriti soojad ilmad. Villasoki hooaeg algab enamasti oktoobris ja võib lõppeda mõnikord alles jaanipäeval. Nii et neid mul kulub usinasti. Õnneks armastan ma kududa, nii et sokkide saamisega probleeme ei ole.
6. Minul puudub matemaatiline mõtlemine ja numbrimälu. Naljanumber on minu kella tõlgendamise oskus. Kui keegi räägib, et kell on 15.30, siis pean ma pingsalt mõtlema, kas on tegemist poole kolme või poole neljaga. Igatahes kord jäin ka bussist maha sellepärast, et tõlgendasin bussi väljumise aega 18. 30 valesti, arvates, et buss väljub mitte pool seitse vaid pool kaheksa.
7. Ma võin olla mõnikord nagu kuupealt kukkunud ja asjadest valesti aru saada. Olen läinud ühele üritusele kohale kuu aega varem, sest vaatasin kuulutuselt ainult kuupäeva, mitte kuud. Loomulikult minu pärast ei hakanud see kuu aega varem toimuma :D
8. Mind häirivad spordisaated, kui ma neid ise ei vaata. Aeg-ajalt siiski vaatan jalgpalli ja suusatamist.
9. Ma ei loe juhendeid korralikult, vaid hakkan alati enne pusima ja katsetama. Samas saan aru, et sellepärast näen ka oluliselt rohkem vaeva. Eriti meeldib mulle see variant, et annan juhendi mehele, kes selle läbi loeb ja siis mulle ka näitab, kuidas üks või teine riistapuu töötab.
10. Kui ma solvun, siis võtan südamesse ja ei oska seda kiiresti lahti lasta. Hinge võivad minna ka kellegi väljaütlemised, millega minu mõttemeel ei ole nõus.
11. Kasvatan ise aedvilju meelsasti, kuid ma pean sundima end, et nad toiduks saaksid. Eriti hull töö on  kõrvitsa lõikumine. Kui ma olen enda sundimisega hakkama saanud siis peidan ma seda kõikvõimalike toitude sisse. Igatahes minu mehed on umbusklikud iga söögi suhtes, mis ei näe just väga tavaline välja.
12.Minu nõrkuseks on müsli, igasugu pähklid, kõrsikud ja barankad – ühesõnaga kõik, mida saab närida, olen näriline.
13. Mul siiralt kahju raamatutest, mis pole kunagi loetud saanud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar