kolmapäev, 13. jaanuar 2016

Seoseid luues



On inimesi, kes saavad ilma telekata hakkama. Mina nende hulka ei kuulu. Vaatamata sellele, et mõnikord kuulan lihtsalt vaikust ja taustamüra ei vaja, mängib telekas igal õhtul. Sageli lihtsalt taustaks, s.t nokitsen midagi teha ja mõnikord ei kuulagi, mis sealt tuleb, lihtsalt on mingi jorin taustaks. Samas kui mees hakkab spordikanaleid vaatama, siis mind see natuke häirib -vist on vale jorin :D Loomulikult olen üsna sageli suuremeelne ja kannatan selle „vale jorina“ ära. Ja üldiselt ta aktsepteerib ka minu valikuid, kui ei ole just vormeli päev.
Eile õhtul ma lihtsalt ei kuulanud, vaid vaatasin ka. Kohe mõnuga. Kanal 2 laskis küll üsna pikalt oma Radarit millegipärast? oodata, aga eks natuke valgustati meile uut esileedit küll. Kena, ambitsioonikas naine – selline mulje jäi. Natuke aega saab veel see tants ja trall selle paari ümber kesta, kuniks tuleb uus esipaar ja uus tants (kui ikka on, millest vahtu üles kerida).  Praegune president on andnud piisavalt vahutamise teemat ja vähemalt tekkis pagulaste teemale vahelduseks ka teistsuguseid arutelusid ;)
Teisipäevaõhtused filmid ETV pealt on minu lemmikud. Kahjuks on kanade jaoks kellaaeg küll nende algamise ajaks hiline ja nii jäi mul näiteks hiljuti näidatud Võõramaalane vaatamata. Möödunud teisipäeval alanud Austraalia sarja Elu parim aeg vaatamiseks otsustasin mittekana olla ja tuleb välja, et suudan küll. Eks ta natuke selline Kodus ja võõrsil sarnane suhete, argieluliste toimetuste lahkamine on, aga mulle meeldib küll. Võib olla ka sellepärast, et otsin mingeid seoseid oma ränduriga ja tähelepanu alla jäävad alati need riigid, need paigad, kus tema parasjagu viibib.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar