kolmapäev, 13. september 2017

Ürditopsid



Sellel aastal hoolitses minu seemnemajanduse eest vanim laps, kes ostis oma rõdupõllunduse jaoks hunniku seemneid ja andis ülejäägi mulle. Nii kasvas meil aed piparrohi, majoraan, harilik pune, mida ma tavaliselt ei ole kasvatanud ja ega ka kasutanud. Seega tuli mul ikkagi tegeleda mingit moodi korilusega, korjasin ürte ja kuivatasin neid. Kuna ma möödunud aastal ostsin ka kuivati, siis et ta päris mõttetuks ostuks ei osutuks, panin oma ürdid sinna kenasti kuivama.
Nüüd tegelen kuivatatud ürtide purkidesse panemisega, purkide kaunistamisega ning purkide jagamisega. Kõik lapsed on oma osa saanud ning üks purk läks ka kaugele reisile.  Seega tulevad meie pere toidud kõik just eriti aed-piparrohu maitsega. Aga see maitse on hää. 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar