teisipäev, 2. jaanuar 2018

Head uut aastat



Selle asemel, et saata vana ära ja alustada uut glamuursemalt, kössutasid vaiksema loomuga inimesed kodus ja vaatasid ETV programmi. Võimalusi minna oleks olnud küll, aga kui hakkasin mõtlema, et 2. jaanuar on taas tööpäev, siis ei ahvatlenud mitte ükski kodust väljaminemise võimalus. Aga kodus oli ka tore, rahulik ja turvaline. Üllataval kombel isegi mängisime „Eesti mängu“ ja iga üks pidi ütlema kolm parimat asja-sündmust lõppeval aastal. Minu sündmused olid seotud kõik lastega, seega jäi mulle kolmest väheks ja lisasin ühe boonussündmuse juurde. Perepoeg tuvastas oma sündmused, mis olid seotud suuresti kooliga. Pereisa jäi muidugi hätta, kuid pereema teadis talle ette öelda, et kindlasti olid need kalalkäigud sinna, sinna ja sinna jõeäärde.  ETV programm mulle meeldis ja eriti meeldis, et president kõneles rahvahulgas. Saluute vaatasime ka, kuid meie saluut oli küll vaid tagasihoidlik säraküünla särin. 
Uude aastasse tulin poolelioleva kudumi ja raamatuga, seega läheb elu edasi vanaviisi. Seekord siis sedamoodi. 
Uude aasta soovide asemel sobib imeliselt: 
Paistu palve
Anu Raud
 
Ma palun, ma palun, ma palun,
muuda kõik koledus iluks,
päikeselõõsk jahedaks viluks,
pimedus valguseks,
lõpud alguseks,
argus julguseks,
rumalus tarkuseks,
laiskus virkuseks,
hoorus vooruseks,
tuimus kirkuseks,
kinnisus siiruseks,
leigus kireks,
üksikud üheks pereks.
Ja et kõik jaaniussid läheks
taevalaotusse säravaks täheks.
Head 2018. aastat!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar