esmaspäev, 13. august 2018

Tahaks ka osata ja olla


Olen endale tunnistanud, võib-olla ka sisendanud, et enesekindlus ei ole minu tugevaim külg. Seda enam oli tore koos olla ja kuulata enesekindlusest pakatavaid inimesi, kellel tulevad ideed nagu mustkunstnikult kübarajäneseid, üks toredam kui teine. Minul on ka ideid, aga ma ei suudaks neid ilmaski nii vabalt ja kindlalt esitada. Mis teha, mina olen mina. Kuid neist inimesest sattusin ühest nii vaimustusse, et ma kohe pidin teda stalkima. Leitu põhjal kasvas minu vaimustus muidugi veelgi. Seegi ei loe, et kõik nähtu ja kuuldu ei ole alati kuld. Aga muusikaanne (omab juhendatavaid), kunstianne (kunstinäitus isegi üles pandud), kirjutamise oskus (avaldatud kaks raamatut), juhtimisoskus(omab alluvaid), julgus, suur pere, reisinud, käinud, näinud, kogenud ja neid kogemusi ka teistele jaganud. Mõjub ju inspireerivalt! Tahaks ka osata ja olla, on minu esimene mõte. 
Ilmselt ei ole minu osa ainult kadestada, sest on minulgi mõni oskus, tarkus. Aga tüüpilisena tahaksin omada rohkem, õige pisut. Kinnitan küll endale, et olen sellega rahul mis on ja milline olen. Aga võiks ju olla veel nii ja naa pidi parem, osavam jne. Lase veel mind kodust välja 😃

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar