esmaspäev, 4. veebruar 2019

Toredale naisele


Ekstra kellegi jaoks on meisterdada tore. Mõtled tema natuurile, mingid ühised seigadki meenuvad ning ühtlasi kujutad ette, kuidas ta minu tehtut kannab. Loodetavasti kannab. Sest ega tegelikult me ei tea ka siis, kui tegemist on eriti lähedase tuttavaga, kas tal seda minu nikerdust just vaja on. Aga nii on, et tahaks midagi teha ja tahaks kinkida ka. Tahaks anda ja näidata, et ma hoolin ja et minu sümpaatia on tema poolel.
Selline väikene rinnaehe on heegeldatud ja pärlitega ehitud mõeldes ühele väga sümpaatsele naisele. Me ei ole igapäevaselt läbikäijad, kuid kui trehvame, on temaga alati soe ja kodune vestelda. Kuidagi nii armas ja oma, kuulab ja mõtleb kaasa. Ja kui nii kenal inimesel on aastaring täitunud, siis mõtlesin ekstra talle suure rõõmuga.  
Lilleke on heegeldatud siidisest nöörlõngast, mis tuli kodustest varudest ja mille õiget koostist ma ei tea. Karv on pärit vanast mantlikraest ja on rebase seljast pärit. Nüüd võin küll sattuda loomakaitsjate põlu alla, sest kasutan ju nahka tilu-lilu jaoks, kuid ehk siiski taaskasutus rehabiliteerib mind 😊. Pärlid puhas plastmass. Nii et kokku on saanud looduslik ja poolkunstlik ja päriskunstlikud materjalid. Igatahes, oli mõnus tegemine! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar