reede, 28. jaanuar 2022

Neljas nädal

 

ˇˇImelikpäev oli . On inimesi, keda ei saa oma elust välja lülitada. Mõnikord tahaks seda teha, sest ma ei taha taluda tujukat käitumist. Paraku ma talun ära, aga mingi osa minus sellega absoluutselt nõus ei ole.

Õnneks mure, mis viimased päevad piinas, lahenes paremas suunas. Loodame, et see nii jääb.

Lisaks helistas mingi kaubapakkuja, oli väga agressivne ja lausa pressis end robotiga koristama. Kui ma ütlesin, et pole aega, tahtmist ja vajadust ka, käis lausa vastikult peale.

Päevamured said leevendust õhtusest trennist. Üle pika aja taas koos teistega trennis. Pärast oli tunne kuidagi parem, nii ihul kui hingel. Pimedas koju jõudes oli koer parajasti aktsioonis ja ragistas põõsas kellegi kallal. See keegi tegi häält ka, nagu notsu ruigas, aga siga ta kindlasti ei olnud. Minu hüüded jäid koeral tähele panemata, aga õnneks oli see keski põõsas ja koer ei pääsenud hästi ligi. Lõpuks soostus kuts tuppa tulema. Toas oli aga õue actionist kass ärevil, kõndis aegalsel hiilival sammul, nuusutas koera, põrandat, kus koer oli pikutanud. Võib olla oli mingi skunk seal põõsas.

ˇˇTänase päeva sees oleks nagu kaks päeva olnud. Hommikul oli vaja mööda tuisuvaalu ja külgtuulega teed läbides linnas ära käia. Mõtlesin siis ühtlasi mööda poode ka veidi luusida. Juba ammu on Sinsay pood olemas, aga sinna ma sattunud ei olnud. Mõtlesin, et täna lähen, aga hakkasin Lindexis pükse proovima, mis on talvel üks tüütu tegevus ja tegelikult oli see ka täiesti tühi tegevus ja ajaraisk – püksid ei sobinud mitte üks raas. Ja nii see Sinsay mul peast kadus.

Õhtul oli aga tore kontsert ja väike bankett ning üllatusi ka. Selline armas väike vaheldus argipäevas oligi puudu.

ˇˇIntensiivsusele järgneb langus, olen seda juba ammu taibanud. Koeraga siiski suusatamas käisin, sest ilm oli normaalne. Pole ju iga päev sellist liikumise võimalust. Meie koer onpäris hea suusakoer, minu suusatõuked olid minimaalsed, tema muudkui tiris ja mina sain vaid veidi hoogu juurde anda. Tagasitee oli küll vastupidi, siis olin mina ees ja teda oli vaja tirida. Ilmaelu on nii huvitav, et isegi koer uudistaks seda ikka ja veel.

ˇˇOli ette teada,et tuleb tegus tööpäev, nii oli kavandatud. Aga täiesti kavandamise väliseks kujunes kaks korda koju tagasi sõitmine, sest üks asi oli puudu ja siis oli teine asi puudu. Sahmimist oli nii palju, et higi lausa voolas, aga lõpuks olime ju rahul. Küllap just selle sahmimise pärast jääb see sündmus ka meelde, ikkagi teravamad elamused.

ˇˇSõnade lugeja võiks ka peal olla lisaks sammulugejale. Täna oli mul võimalus rääkida minimaalselt ja samme tuli ka vähe. Lihtsalt inimkontakte oli väga vähe ja kõndida polnud ka kusagile.

ˇˇÜks ideepoeg läks lendu. Väike asi, aga hea meel on ikka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar