esmaspäev, 24. juuli 2023

19. kord 2023. aastal

 *Nägin veisefestivalil ühte influencerit. Ma ei ole see julge tüüp, kes läheb juurde ja tervitab, kuigi et niimoodi eemalt vaadates oli selline tunne, et näengi teretuttavat. Kusjuures imelikult kombel tundus ta läbi interneti palju vanem kui ehedal kujul. Igatahes, kuulsaks võib tänapäeval saada üsna lihtsalt, peab olema julgust teha oma asja, ennast näidata ning mingi sisemine sära peaks ka olema, muidu juba vaatama ei jää ja jälgijaid ei saa.

*Keegi istub mu unejuhtme peal, lihtsalt ärkan liiga vara. Ka eilne väga väsitav päev ei viinud mind piisavalt pikaks ajaks uneauti. Olen täna väsinud.

*Kodus on bardakk igal pool. Nimelt remont ja sellega seoses on asju, tolmu kõik kohad täis ja minus ei ole mingit tahet, et neid praegu mingil viisil korraldada. Ootan nüüd kannatlikult, millal see kõik valmis saab. See kannatlikkuse pool mul tugev ei ole, aga samas see leppimise pool jälle on. Üks hea asi on selles ka, kodu koristamisel ei ole hetkel mingit mõtet.

*Mõtlesin, et lähen koju ja lihtsalt olen, sest tundsin end ikka veel nii väsinuna. Koju jõudes aga tuli meelde, et lehtkapsad kasvavad kevadest saadik katteloori all omasoodu, peaks neid korjama ja rohima. Saadud saak tuli ka sügavkülma hakkida. siis olid veel mõned nipet-näpet tööd ja ma ei molutanudki rohkem, kui "Hea karma haigla" aeg. Molutamiseks tuleb ikka kodust kaugemale minna, siis vast õnnestub.

*Vaatasime suguvõsa noorima põnni üle. Oli armas beebi ja üldse armas olemine. Hea meel kohe nende üle. Oma silm on kuningas 😉

*Maailma armsaim silmatera jäi mulle hoida. No nii armas, et söö või ära. Ilus aeg oli, aga nad läksid muidugi oma koju tagasi. Pakkisin kotid kodust ökokraami täis, on saabunud väikest viisi koduse kraami külluse aeg. Kogu hingest annaksin kõik kuud ja tähed kaasa, kui see võimalik oleks, kui see hoiaks kõik probleemid eemal. Tühjusetunde täitsin puude ladumisega. Lisaks on kaasa mures nii paljude tööde pärast ja kergendada tahaks seda kõike tööd ja vaeva. Kui see nüüd väga palju aitab, aga eks veidi ikka.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar