kolmapäev, 5. november 2014

Peaasi, et kiiruga mööda ei läheks...



Mul on üks tuttav koduperenaine, kes meie hiljutises vestluses mainis, et vähemalt täna läheb päev kiirest, kuna tal on miskit väikest kodutööd teha. Loomulikult on tore, kui inimesel on midagi teha, aga mind jäi painama sõna „vähemalt läheb kiiresti“. Miks peaks tahtma, et päev läheks kiiresti? Nagunii läheb ta tegelikult ühesuguse tempoga, vahe on ainult selles, mida sa selle päevaga ette võtad. Mina tunnen hinges rahulolu siis, kui ma olen päevajooksul midagi saanud midagi ära teha, ükskõik kas siis enda või teiste jaoks; või olen kusagil käinud, millest on jäänud positiivsed mälestused. Ma ei tee midagi sellepärast, et päev kiiremini läheks. Nii palju ilusaid ja toredaid asju on kogeda, näha, teha, et mitte kuidagi ei taha, et midagi kiiruga edasi ja mööda läheks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar