kolmapäev, 26. november 2014

Kinni naelutatud



Nokitsen vaikselt oma igapäevatoimetusi. Kui suvel olin ikka ka pärast tööd väga tegus kodus, siis pimedal ajal on tahtmist vähe ja nagu ei jõuagi rohkem kui vaid söögi ja katlaga mässata. Tegelikult ei ole asi isegi jõudmises, vaid mingi magnet on minu tugitoolil küljes, kohe kisub sinna istuma :D  Minu tugitool on suur ja avar ning sellesse mahuks istuma kaks mind. Parematel päevadel, kui poja oma koolitöid mulle ette näitab, istumegi seal kahekesi. Kuid tavaliselt olen seal ikka üksi koos oma talveõhtute kaaslastega: lõngad, niidid, vardad, mustrid, käärid, heegelnõel. Mõnikord nõelad-niidid ka (kusjuures nõelad võivad isegi ohtlikud olla). Kõik strateegiliselt olulised esemed olen koondanud tugitooli. Kui heegelnõel on kadunud, siis esimene koht, kust teda otsima hakkan, on tugitooli vahelt.  Hea on, et ta mul selline suur ja mugav on ning sealt tõusmine on mõnikord lausa eneseületamine – ta lihtsalt ei lase lahti. Vähemalt talvekuudel mitte. Ja ma ise ei taha ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar