esmaspäev, 1. detsember 2014

Päkapikud teavad



Jõulusokk on kapisügavustest välja otsitud ja esimesed päkapikud ka juba käinud. Eelkõige ikka lapsel. Aga eile õhtul olid päkad ka mind meeles pidanud. Ega ma sinna sussi sisse ise vaadata ei taibanudki, aga poja oli kuidagi kihevil ja lõpuks ei suutnud end tagasi hoida ja soovitas mul sussi sisse piiluda. Päkapikud olidki käinud ja toonud mulle toreda lõhnaküünla. Küll nad teavad, mis mulle meeldib. 

Eriti meeldis mulle aga see (isegi küünlast rohkem), et laps tahtis mulle üllatust teha ja oma raha eest käis poes ekstra mulle ostmas. See on nii-nii-niiii armas! Mõnikord näib, et tema mõttemaailma peale oma arvutimängude ja tehnikavidinate midagi muud ei mahugi, kuid tuleb välja, et see ei ole nii – mahub ikka küll. Oleme vist õigel teel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar