esmaspäev, 15. detsember 2014

Rikutud lummus



Möödunud nädalal võtsin endale vabaduse lugeda ohjeldamatult, igal oma vabal sekundil. Ilmselt sattusid kokku sobiv meeleseisund (lugemistuhin) ja head raamatud. Lugesin Paula Simonsi „Vaskratsanik“ kaks osa ja selle järje esimese raamatu „Tatjana ja Aleksander“. Tegemist on ilusa ja meeliköitva armastusromaaniga Suure Isamaasõja Leningradi blokaadi taustal, mis on otsast lõpuni nii põnev ja nii ilus, et veel mitmeid päevi pärast selle lugemist olin selle lummuses. 
Olin, oleksin ehk veelgi, kui ma ise ei oleks ära rikkunud ühe tühise murdosasekundis vale arvestusega. Nüüd rikub see valearvestus minu lummust, aga neid sekundeid tagasi ei keera ja hea, et niigi läks. Küll ma sellest ka üle saan. Pean saama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar