pühapäev, 28. detsember 2014

Pika randmega sõrmikud



Minu suur laps peseb üsna sageli minu talle kootud villased esemed väikeseks, kuigi olen ma hoiatanud, et villa sisaldusega masinapesu ei kannata. Ema ju koob, siis võib see jutt ühest kõrvast sisse minna ja teisest välja tulla (ütlen mina väikese irooniaga :)). Tegelikult on vist nii, et kui ise käsitööga ei tegele, ega siis need jutud just meelde ka ei jää. Ja argikohustuste rohkus ja info üleküllus panevad meid rohkem ka asju unustama kui peaks. Pealegi, kududa mulle ju meeldib ja on tore, et on ikka, kellele kududa!

Igatahes, kudusin talle uued kindad. Pikema randmega. Paljud pluusid on kolmveerand varrukatega ja nii ei poe külm varrukast kohe sisse. Lõngaks taas kord Eroica 70% villa ja 30% akrüüli, roosa lõng oli vist midagi mohääri moodi. Silmuseid randmes 12 vardal.
 Kindad said valmis siis, kui maa oli veel must ehk siis just enne jõule.

1 kommentaar: