pühapäev, 2. november 2014

Sokke ja mõtteid meetritega



Möödunud nädalaga olen kudunud vähemalt 1,5 meetrit sokke, ikka parempidi silmus ja natuke pahempidi silmust ka. Rutiine töö. Lihtsalt sõrmed käivad ja jälgida ei ole vaja. Jälgida võib hoopis oma mõtteid või telerist tulevaid saateid. Ja seda tegin vaheldumisi. Mõtlesin sellest, et kui  mina oma vanima tütre eas olin, oli mul juba 5 aastane tema olemas. Mõtlesin, et millal pere keskmine kord paikseks jääb ja et tema vanuses olid mul 1,5 aastane tema ja tema 3 aastane õde olemas. Mõtlesin sellest, et minu pesamuna on mõnikord ikka täiesti arukas ja milline võiks ta olla siis, kui aastaid on 25. Võib olla on ka temal siis keegi, kes võib olla 1,5 või 3 aastane.
Sokid saavad aga väimehe kandidaadid,  kas siis päkapikult või jõuluvanalt, seda näitab aeg.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar