reede, 5. august 2016

Minu kuivati ja selle lugu

Minu pere ja muud loomad ehk siis tõsielusari Heidi Hanso pere tegemistest Kanal 2-s meeldib mulle väga - selline ehe ja aus, vähemalt näiliselt ei paista sealt midagi võltsi. Kõigest räägitakse nii nagu asjad on ja selline ettevõtlikkus on kindlasti kiitmist väärt. Mina nii toimekas ei ole kunagi suutnud olla, vast sellepärast vaimustun ka. Minu maa elu nii maalähedane kohe kindlasti ei ole, rohkem panen rõhku iluaiale kui loomadele ja loomadest on esindatud ka vaid kass ja koer. Vesi tuleb kraanist ja pesu peseb masin - ei mingit vaeva, mida ikka tavaliselt maaeluga seostatakse. Kuigi näib minul kõik lihtsam kui Heidil, siis ometigi leidsin ühe kodumasina, mida minul ei ole ja Heidil on. Tema kiitis kohe väga kuivatit, millega erinevaid puu-, köögi- ja taimesaadusi kuivatada. Sattusin sellest nii vaimustusse, et kodumasinate poes hakkas see kohe silma. Nii et mul on nüüd peale väikesi sekeldusi selle masinaga ta siiski olemas. Sekelduseks võib nimetada ühte katkist resti, mille avastasin kodus, kui karbi avasin. Igatahes vahetati ümber ja ise olin ka loll, keegi ei keelanud mul müüjat paluda avada karp ja koos asjad üle vaadata.
Esimene katsetus ära tehtud, on minu vaimustus selle masina suhtes maha jahtunud. Nii kiiret kuivatusprotsessi nagu infolehel on lubatud, ei õnnestu kohe kindlasti saada. Panin oma potsakad piparmündi lehed sinna kuivama, läheb igatahes 8-s tund. Ise ka imestan kui kerge on mõjutud saada, kui juba oledki sattunud reklaami ohvriks. Tegelikult olen saanud ju kõik oma korjatud ravimtaimed ära kuivatatud, võib olla on selline masinakuivatus küll õigem ja vajalikud toitained, vitamiinid jäävad nii kindlamini taimedesse püsima, kuid siiski - üks kola juures, mida paigutada vaja suurem osa aastast.  Omast arust olen püüdnud kogu aeg eluni, kus oleks vähem kraami kraamida. Millegi pärast  minu mõtted ja teod ei käi kokku. Aga eks ma siis vaatan loomingulisemalt, mida veel kuivatada ja mehele ütlen, et ole ikka mõnikord minu soovidele piduriks ka ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar