pühapäev, 7. august 2016

Puhkuse emotsioon nr 4



Ise ma tegelikult ei olekski selle peale tulnud, et Vallikasse Saragossa bändi kontserdile minna, kuid minu vanade aegade headest sõpradest keegi nostalgitseb rohkem kui mina ja nii ta meid kodust välja ajas. Minu eelhäälestatus oli umbes selline, et kes seda ikka nii väga kuulama tuleb ja kella kümneks on kindlasti läbi. Seekord sisetunne vedas mind täiega alt – rahvast muudkui tuli ja tuli ja kontserdi alguse ajaks ei olnud veel kõik sisse saanud, ning kohapeal sain teada, et kõik see üritus kestab viis tundi. Minul oli aga plaanitud hommikul autorooli istuda ja üks pikem sõit teha. Nagu on teada – omad vitsad peksavad alati kõige valusamini ;)
Kogu see krempel tegelikult mind nii väga ei vaimustanud. Esimesed bändid olid kõik ühte tümpsu ja ühte neist olin ka varem lives näinud. Saragossa tuletas küll jah olnud aegu meelde, s.t oli tuttavaid laule, kuid ilmselt meeldisid mulle ka toona mingid teised bändid rohkem. Sellegipoolest käisime ikka lavaees näppu ka viskamas. Olla üks suurest massist oli päris äge. 
Ilmselgelt madaldas minu vaimustust see mõte, et appi, magamise aega jääb nii väheks. Igatahes on üks väike sündmus suviste emotsioonide laekas juures. Mõni sündmus on lihtsalt selline - käidud-tehtud.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar