teisipäev, 13. juuni 2017

Kodune seelik



Teekond olukorrani, kus kodus oleks vähem asju, on üsna vaevaline. Asjade kuhilad vähenevad teosammul. Seda ikka minu enese pärast, sest käin ju kaltsukotist ka asju tagasi võtmas 😂 Selles on omakorda süüdi minu internetilembus ja sealt leitud ideede rohkus. Olen korduvalt vaadanud videoid, kus taaskasutatakse teksasid. Loomulikult on minulgi kotitäis alles mõttega, et ma teen neist midagi. Seekord siis võtsin kätte ja tegingi, tegin pükstest seeliku. Sellise koduse (nagu neid koduriideid vähe oleks) ja vaatamata internetiideedele siiski ummamuudu. Natuke hakkas kergem ka, sest teksataaskasutusekotid on nüüd ühe püksipaarivõrra tühjemad 👍 
Seeliku jaoks lõikasin pükstel, sentimeeter lukust alt poolt, jupi maha. Sääred said siis seega seeliku alumiseks osaks. Lõikusin sirged, millele ajasin krookniidi sisse ja vuristasin kokku. Seega ei midagi erilist. Ainult teksast oleks seelik mulle liiga lühike jäänud, jupike kena puuvillast kangast parandas asja kenasti parajaks. Oma õmblustööde üle olen alati uhke, on ka põhjust: ma ei viitsi õmmelda. Või õigemini ei suuda end õmblema sundida. Kuigi tahaksin.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar