neljapäev, 1. aprill 2021

Seitsmes: neljapäevast neljapäevani

 




 26.03 On ikka hea küll, et meie päris igat sammu ei piirata. Kui metsa ja mereäärde minna ei saaks, oleksin kurb küll. Tänane päev tasus end kuhjaga. Esimesed sinililled metsaall, avarad ja pisut üleujutatud Kasari luhad, natuke veel rüsijääd meres, luigeparv merel, kulliline, puukoristaja ja haneparved, nostalgilised kiviaiad, kadakased karjamaad, silmapesu Salevere salumäel, vaikus ja rahu. Vaid üksik kalamees põristas paadiga merel. Ega rohkemat ei olegi vaja et saada taas end natuke laetud.



27.03 Maahommiku ja kodu koristamise päev, üks päev nädalas peab selle töö ikka korralikumalt ette võtta. Ühe soojaga sai puhtaks küüritud ka auto. Tunnen end lausa kangelasena.

28.03 Kella keeramine mulle meeldib, sest mulle meeldib õhtune valge aeg. Ilm oli ka ilus ja sain vist sellest powerit juurde. Nii et riisusin õues lausa mõnuga. Kui tulemus on silmaga näha, siis on töö pigem lust. Lisaks olid kohal väikesed pannkoogi sööjad, sain tilga kasemahla ja meisterdasin ühe kaardi ka.


29.03 Täna kõik kurtsid, et kella keeramine neile mõjub väga halvasti. Ei julgenud hõiskama hakata. Õues on täna nii vali tuul, et ei taha sinna minnagi, puhub minu meelekindluse ära. Sellega on täna veidi pahasti ka. Ei oska endaga midagi peale hakata peale kirjutamise ja lugemise. Aga raamat aitab alati.

30.03 Päev nagu päev ikka, aga õhtune jalutuskäik kestis tavapärasest kauem, sest sõber koeral oli vaja iga põõsa najal jalga tõsta ja minul oli vaja linde luurata. Põllud on täis haneparvi ja luiged kükitasid ühes lombis. Eemalt tuli ka Bambie kamp ja meie neid hirmutada ei tahtnud, seega tardusime hetkeks paigale.


31.03 Tüli või õigemini solvumist kõrvalt vaadates tahes tahtmata valid poole. Aga kelle poolt olla, kui eksisid mõlemad? Püüan hoida neutraalset joont. See on nii minu moodi, sest mina pahandust ei taha ja püüan seda vältida niipalju kui saan. Õhtuks olin juba koduküla rannas, sest meie pere lapselaps sai aasta vanemaks. Nii harva kui see võimalik, tahaks midagi toredat nendega ette võtta. Lõpuks tuletasin meelde algklassi muusikaõpetust, loodan, et titi-titi-taa, titi-titi taa-aa ikka mul õigesti meeles oli.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar