neljapäev, 24. august 2023

Kahekümneteine

 

*Piisab heast reklaamist ja üks festival jälle kirjas. Nimelt oli asja meil valgusfestivalile. Oli tõesti imeline õhtu, soe, vaikne, täiesti ideaalne sellise sündmuse läbi viimiseks. Vana, suht mahajäetud  Veltsa park pea inimtühjas paigas oli seatud tulede rüüsse ja nägi välja nagu muinasjutumaa. Sai naerda, ja lõputult pildistada ja tuttavaid nägusid trehvata ning üleüldse oli mõnus olemine. Ma nii fännan neid ettevõtlikke, kes oskavad kastist välja mõelda ning tõesti karup..s midagi sellist korraldada.

*Elu on festival, võib nii öelda :D See tähendab, et täna oli taas festival. Kui midagi nii suurt korraldatakse väga mõistliku sõiduaja kaugusel, tuleb ju minna, kuis siis teisiti. Seekord siis Reiu jõekäärus valgusfestival. Ega polegi muud öelda, kui et oli suurepärase energiaga õhtu, kõik oli tore ja pärast olin nii õnnelik selle oldud aja eest. Vaadata nii lähedalt Kristjan Järvi karismaatilist etteastet, kuidas toimib erinevate muusikaliste koosseisude sünenergia, kõik need tuled ja valgusefektid ja mustrid – see oli elamus.

*Metsa seenele, auuu. Mul on seenefanaatikust laps, kes ajab vägisi metsa. Olen talle igavest tänulik selle eest. Sest terve ämbri täis kukekaid on täiesti korralik saak meie jaoks, lisaks palju toredaid seene fotosid telefonis, samme ja väsinud kondid.

*Remont on venivas staadiumis. Üritan sellele mitte mõelda ja võtan rahulikult. Aga eks veidi närvidele ikka käib. Samas positiivse poole pealt, koristamisele aega ei kulu, kuid samas asjade otsimine võtab oma aja. Ütlen endale ikka, et küll ta valmis saab, pole meil ju miski pooleli jäänud.

*Kirjutasin oma diagnoosiõele lohutuseks. Sellisel kujul olen valmis jagama enda lugu ja olemist. Nõu andmisest pole nagunii kasu, pigem aidata hoida kindlameelsust. Loodan et olin abiks.

*Kes selle kraami, mis praegu põllul valmib, jõuab ära süüa. Suvikõrvits, taldrikkõrvits, oad, peedid mitmel moel, lehtkapsas, õunad, porgandid, salat, tomatid… Sügavkülm on kraami täis juba ja lastele ütlen, et sööge, sööge, sööge :D

*Mul ei saagi aega olla, kui ma koguaeg tegelen otsimisega. Panin need vähesed kurgid, mida peenramaa andis, purki. Vaat kurgid on ainsad, millega meil hetkel kehvasti on. Tahtsin kaanetada, aga see tööriist on elust-majast lahkunud, pika otsimise peale ka ei leidnud. Võib vaid oletada, et äkki ma laenasin ja tagasi ei tulnud. Pakkisin siis kurgid ümber keeratavate kaantega purkidesse. Kõik see aeg aga kell tegi tik-tak.

*Tänasesse päeva mahtus taas väga palju. Hommikul varakult tegin redisele korduskülvi lootusega, et vast sügisene saak tuleb norm, kevadine puitus kuuma käes. Pärast käisin kaltsukas ja leidsin sealt kodule vajalikud pildiraamid üsna kiiresti. Tööl käisin ikka ka ja õhtul oli rabamatk. Sellel suvel see juba teine, aga rappa olen ma alati valmis minema. Ja Prigožin pidi kutu olema, kui seda uudist tõsiselt saab võtta. Pole üldse viimasel ajal uudistelainel elanud. Kuidagi sõidavad mööda kõik need afäärid, millesse meedia palju panustab. Vast ei ole neid siis vaja teada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar