neljapäev, 3. aprill 2014

Kahe-lillaga kampsik



Kostüümid meeldivad mulle üliväga, aga millegipärast see, mis mulle alatasa selga satub, on kampsun. Eks mugavuse pärast, ja kohe kindlasti sooja pärast. Kindlalt ongi see viimane mainitu üheks minu kampsuniarmastuse põhjuseks, nimelt ma kardan külma. Mul on juba peale vaadates külm, kui keegi käib ringi talvel palja pea või millegi väga napiga ringi. Ka  minu jahedapoolsed tööruumid nõuavad kampsunit. Nii, et  külmakartusest ja ka  praktilisusest on minust saanud kindlalt kampsuniinimene. Minu riidekapis neid ikka jagub…

Seega armastusest kudumise ja kampsunite vastu ma ikka ja jälle usinasti klõbistan vardaid. Päris tihti mõtlen, et nüüd aitab, rohkem enam ei koo, sest ei ole ju neid niipalju ka vaja, aga … ometi loon jälle silmused vardale ja mõneajapärast on sündinud uus kampsik. Nii ka seekord, ei olnud mitte mingit vajadust alustadagi, aga tuli üks uitmõte ja pealegi, õhtuti vaja ju ikka miskit käsitöist teha. Võtsingi kapist ühe taaskord seismajäänud kampsuni ja harutasin üles. Imelikul kombel tajusin poole kudumise peal, et lõnga ei jagu. Nii harutasin veel ühe kudumi ja kokku sai kahe-lillaga kampsik. Mõlemad materjalid on puuvillased, kuid heledam on ilmselt puhas ja tumedamas on mingit segu ka. 



Kuna sobivaid nööpe kodus ei olnud ja kokkuhoidlik olen ka, siis otsustasin teha ühed teistmoodi nööbid ehk siis heegeldasin katted tavalistele neljaauguga nööpidele. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar