laupäev, 11. aprill 2015

Sooja teki all

Seekord hakkasin hävitama kappides - karpides olevaid lõngavarusid, mida on kogunenud paras ports. Olen ka seda hilpharaka tüüpi: kogun kokku kõik vajalikuna näivad paelajupid, harutan lukud ja lõikan nööbid vanadelt riideesemetelt ja loomulikult harutan üles kõik mittevajaminevad kudumid. Mine tea, äkki on vaja. Aeg-ajalt ma neid varusid siiski revideerin, sest muidu oleks meil kodus kraami uputus :D

Seega võtsin kätte ja lihtsalt heegeldasin. Kõik lõngad ei olnud ühejämedused ja sellisele õhemale osale andsin üleheegeldamistehnikaga paksust juurde. Heegeldada oli hiiglama mõnus, ja eriti tore oli värve triipudesse vahetada. Valmis sai tekimõõtudega pleed, mida võib nimetada ka tekiks. Oma kujutluspildis istun külmal sügisõhtul suures tugitooli keras, ümber see sama soe tekk, kaminas põleb tuli ja mina loen raamatut. Või siis on suveõhtu ja juba pimeneb, istun terrassil, ikka ümber see sama soe tekk ja kuulan öö hääli. Või on talv ja mina istun ikka oma suures tugitoolis, jalad on mässitud oma sooja teki sisse ja koon uusi kindaid või sokke oma lähedasematele. Või on kevadõhtu, on esimesed soojemad ilmad ja kannatab istuda terrassil. Võtan oma sooja teki ja kuulan-vaatan kevade tulekut. Nii ma teengi :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar