laupäev, 16. mai 2015

Nii on lood, ehk Murphy seadusest

Härra Murphy on vist jälle kohal. Miks muidu, kui sul on kiire ja pead jõudma lapse üritusele, hakkab arvuti end updeitima ja ei luba end vooluvõrgust välja lülitada. Või siis satuvad kaks väga-väga olulist sündmust ühele päevale ja sa lihtsalt pead tegema valiku enda kasuks, kuigi sa tead, et laps on kurb, et  sa tema üritusel ei osale.
Muidu on aga vaja saada mitte pruuniks, vaid targaks, teiseks juuniks. Sellega ma siin vaikselt tegelen. Kuigi, olen nagu teismeline, kes otsib ikka jätkuvalt kõrvaltegevusi. Kord on vaja minna endale teed keetma, siis tuleb meelde, et lilled vajavad kastmist või hakkab silma ilus hetk, mida tahaks fotole jäädvustada. Aga ma vähemalt üritan :D
Jätkuvalt üritan ka aias midagi ära teha. Olen olnud isegi tubli. Laiendatud lillepeenra olen saanud n.ö ära sisustatud, köögivilja seemned idanevad mullas ja kasvuhoone on ka täis istutatud. Kuigi see viimane oli vist liiga varajane samm või siiski mitte. Igatahes küünlaid oleme kasuvhoones põletanud juba mitu ööd. Ei tea jah, kuhu see soojus sel aastal jääda tahab. Aga vähemalt väljas laseb ilma higistamata tööd teha. Kuigi eile vahetasin ikka korduvalt õhema jope paksema vastu ja siis vastupidi.
Nii on lood, siinpool sood :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar