kolmapäev, 6. mai 2015

Üllatused on toredad



Veeretan õppimisealgust ikka edasi. Saan aru küll, et aeg on end kokku võtta ja vähemalt miinimumprogramm selgeks õppida, aga keskendumisraskused ja muud mõtted nagu segaksid. Segavad ka uued huvid ja ootamatud uued tutvused ning isegi uued sugulased. Nimelt avastasin oma fb sõnumite jaotises „teised“, et mulle on kirjutanud juba märtsis inglise keeles üks Kanadas elav mees, kes väitis end minu  mitmendat põlve sugulane olevat. Sellise kirja peale kohe ei saanud reageerimata jätta. Tegin siis natuke taustauuringuid ja selgub, et tõesti oleme emapoolt 4dat põlve sugulased. Tuleb välja, et oma päritolust sai ta teada alles 9 aastat tagasi ja seda ka täiesti juhuslikult. Nüüd on ta aga oma suguvõsa uurimisega korralikult tegelenud ja ka oma juurte juures ära käinud. Väga põnev.  Oleme nüüd väikest kirjavahetust pidanud. Samas ei taha end kuidagi ka külge kleepida ja suureks sugulaseks pidada. Lihtsalt on tore teada, et meid on rohkem ja osa meist üsna kaugel, maakera teisel poolel.

Tegelikult ei olnud mul aimugi, et üks sugulasliin on juba enne II maailmasõda Eestist emigreerunud. Selline uus teadmine süstis muidugi uudishimu juurde ja siis ma siin oma Geni jätkuvalt uurin.  Selleasemel, et tegeleda õppimisega.  Kuigi ma ütleks, et see Genigi on õppimine – oma juurte tundma õppimine ;) Paraku see mind koolieksamil ei aita :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar