pühapäev, 20. september 2015

Nutielu



Minu mees kuulab raadiot, teeb tööd ja kuulab, s.h ka igasugu lobasaateid. Ühes sellises olevat juttu olnud telefonidest, et kellel on nutikad ja kellel on lollakad. Mehele tuli pähe, et naisel ju ka lollakas telefon,  kaua ta sellega ikka ringi kõnnib ja tõigi uue, seekord siis nutika Samsungi, varase jõulukingina või nii. Pean tunnistama, et südamasopis ma ikka tahtsin ise ka, uhkuse asi :D Samas ma tean ennast, olen kindel, et hakkan ka põdema seda nutihaigust - telefon käes ja jõllitan ekraani. Suurem osa rahvast ju põeb seda haigust :D
Igatahes on alanud nüüd minu nutielu ja õpin uut mänguasja tundma, kolm rakendust on juba olemas. Loomulikult sai esimeseks facebook, mille aitas poiss tõmmata. Instagrammiga sain juba ise hakkama. Tegelikult ei tea ma äppidest kohe mitte kui midagi, kuid ühe sammulugemise äppist olin ka kuulnud, nii et rundastic on ka nüüd olemas. 

Esimene kõne jäi mul  küll vastamata, sest toksisin ekraani, aga vastu võetud ei saanud :D Aga peab ütlema, et õppimine edeneb päris ludinal. Kõige suuremas õhinas on muidugi poiss – emal ka nutitelefon, tema saab ju tark olla ja mind õpetada. On ikka hea küll, kui sul on üks pesamuna. Kes mind siis oleks õpetanud, kui kõik on kodust läinud ;)

Foto http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijakool/nutitelefon

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar