teisipäev, 1. september 2015

Uued algused



Usun, et 1.september on eriline päev kõigile, ka neile, kel kooliga otsest pistmist ei olegi.  Meie oleme  veel seotud pesapoja kaudu, kel algas ka uus algus uue kooli näol. Igatahes oli valmidus minekuks täna täitsa olemas, minul valmisolek teda saata ja toetada alati olemas. Õhtul ootab pidulik õpikute katmise protseduur, mis näeb vast välja nii nagu koguaeg, mina voldin paberit ja tema kirjutab. Selles mõttes ei midagi uut. 

Uus kool oli aga endalgi põnev uudistada. Kuna aktusele ma ei läinud, sest mitte kellegi teise nii suure poisi ema seal ei ole, siis jälgisin mängu eemalt. Lapsi saalis sisse ja välja igasuguseid, enamus pidulikult riides, osad siiski mitte. Tüdrukud on enamasti alati ilusad, sätitud-lakitud-ehitud. Poistega on lugu teine, kuid minu imestuseks oli neis häbiväärsetes ülikondades isegi uskumatult palju noori. Meil nõustuti särgi ja kingadega, viikareid ei hakanud isegi peale sundima. 

Eilne vihikute-pliiatsite ostmise tuur aga päädis sellega, et koju jõudes oli mul  kotis ka see alus, mille peale klient raha paneb. Ise nagu ei teagi, et mul selline komme küljes on, et asju nagu nii muuseas iseenesest omastan.  Aga kotis ta mul oli ja ma loodan, et selline ajameelsus kuubis minu uueks alguseks ei ole. Igatahes naersime pisarateni ja selgus, et mees saab selle veel täna kauplusele tagastada. Mina katsun olla tähelepanelikum ja vaadaku müüjad ka tähelepanelikumalt ning oldagu valmis, et isegi sellisele vidinale võib olla vargaid, kasvõi neid, kes kogemata varastavad :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar