teisipäev, 22. september 2015

Padjale linik pähe



Kui ma oleksin käsitööline, siis vast leiva peale head ja paremat osta ei saaks. Edeneb ja ei edene ka mul see tegemine. Õhtud on juba küll seda nägu, et üha varasemal kellaajal venitan end oma tugitooli istuma, kuid nokitsen natuke siit ja natuke sealt ja ühtegi suuremat ideed ei ole pähe tulnud. Üldiselt üritan oma kodu kirjusust mahendada. Ise ma tegelikult aru ei saa, et meil eristiilist asju väga palju on, aga minu üks tütardest mainis kord, et meil on liiga palju eriilmelisi diivanipatju. See oli vist kriitika või võtsin mina seda kriitikana, igatahes olen püüdnud luua ühtset rütmi heegeldades need ja need ja need ning nüüd siis heegeldasin diivanipatjadele linikud  selga. Materjal on puuvillane jämedam niit ja heegelnõel nr 3. Kandilise padja muster pärineb ajakirjast Minu käsitööd selle aasta (oli vist) septembri numbrist ja ümara improviseerisin samuti ajakirja Minu käsitööd 6/2011 abil. 




 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar