teisipäev, 29. märts 2016

Head ei ole kunagi liiga palju



Häid sõnu ja tunnustamist on väärt meist enamus ja ilusaid sõnu ei ole kunagi liiga palju s.t inimesed meie keskel, kes teevad oma igapäevast tööd nii hästi kui oskavad, vajavad küll märkamist. Õnneks on loodud ka Hea teeninduse kuu, ehk siis vähemalt aastast korra märgatakse neid, kelle käte läbi me omale eluks vajaliku toidu ja mitteniivajaliku nänni koju tassime.
Ma olen täiesti veendunud, et kunagi aastaid tagasi ostsin oma kaubad, maksin arve, tänasin ja oligi kõik. Mulle näis see kassapidaja poolne tervitus ka kuidagi väga võõras. Pigem oli ta nagu robot selle liini taga, kes lihtsalt asju tõstis ja piiksutas ning raha sisse kasseeris. Minu poolt mingit suhtlust küll kunagi ei tekkinud. Aga inimene areneb või arendavad elusündmused. Täna ma mõtlen paljudele asjadele hoopis teistmoodi. Millegipärast on nii, et kui miski on raputanud, siis oledki nagu unest ärganud ja ärganud on ka kaastunne, tunnustamisevõime, märkamisevõime. Võib olla peaksidki kõik mingil moel raputatud saama ?!
Eilsel  toiduostmisel Selveris ma kohe pidin kiitma teenindajat. Olen kindel, et ega neid lipikuid ei viitsi eriti keegi täita küll, kui on tarvis kähku-kähku oma kraami kotti ajama hakata. Kuid minu kiitmine lõppes sellega, et ka minust järgmine ostja täitis selle kiitmise lipiku. Loodan et ka ülejärgmine ja ülejärgmine.
Kiitmised sellega aga ei piirdunud. Nimelt käisin ka veel juuksuris. Minu omapäraks on vähe pehmeid juukseid. Mul on olnud oma juuksur, aga vahelduse mõttes käin ja katsetan uusi kogemusi ka. Üldiselt olen ma rahule jäänud oma soengutega, aga seekord jäin eriti rahule. Tavaliselt on nii, et kusagil soengu poole tegemise peal tahaks juuksurile öelda: aitab küll, sest see viimane viimistlus läheb tavaliselt minu maitsest mööda. Mulle ei meeldi, kui juuksed tupeeritakse üles ja siis karv-karva haaval sätitakse neid soenguks. Seekord sain aga sellise kerge ja hoopis teistsuguse soengu, mis oli minu eale selliselt kohane, et tunnen end kohe mitme aasta jagu nooremalt. Nii et ka juuksuris sain oma kiidusõnad välja öelda, loodan et ka järgmine klient tegi seda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar