esmaspäev, 7. märts 2016

Pähemäärijad, kes on parim?



Mõnel päeval on mul vist küll magnet küljes, mis aitab tõmmata erisuguseid ja eripalgelisi asju ligi. Oli Pärnu päev ja  kõndisin mööda Rüütli tänavat suht kiirustades, kuni vastu tuli loppissilmadega mustlase välimusega vanem naine. Väga vale on üldse pilku seda tüüpi inimestele peale visata, aga ilmselt vaatasin hetkeks. Tema aga kohe meelitama, et ilus tüdruk, ma ennustan sulle. Viisaka inimesena ikka tänasin, et ei soovi ja kiirendasin veelgi sammu.
Edasi jäin Viasati müüjale näppu. Tunnen alati kaasa inimestele, kes peavad kellelegi midagi pähe määrima. Mina ise ei oleks võimeline seda tegema. Igatahes kuulasin tema juttu veidike ja vastus „mul mees tegeleb“ sobis seal kohal päris hästi.
Kolmas pöördumine oli aga nii veenev, et olin kohe nõus oma andmed välja lobisema ja uue lepingu ka vastu võtma. Šarmantne noormees, kes toimetas pensioniosakutega, kuidagi võlus nii ära, et minu osakud on nüüd uues pangas. Nii lihtsalt see käibki. Võlu ja karisma olemasolu korral on ikka palju rohkem võimalik, kui oled lihtsalt tavaline või päris loppis. Igatahes mul vedas, vastasel juhul oleksin lasknud ka endale ennustada ja tont teab, millise Viasati paketi pähe määrida.

2 kommentaari:

  1. Sharmantne, võluv ja karismaatiline sai oma müügi kirja.
    Pähe ta ei määrinud.
    Esimesed kaks aga tegid seda :)
    Ma arvan, et pensioniosaku inimene on paremini õppinud postituse pealkirjas olevat.

    VastaKustuta
  2. Kusjuures jaa, sellise n.ö pähemäärimisega, mis on tehtud väga professionaalselt, olin ma igati nõus ;)

    VastaKustuta