laupäev, 8. märts 2014

Selline talv ja milline korv

Seekord möödus talv peaaegu tõelise "talveta". Ei ole vennad need talved. Ja kui ta veel  üritab, siis pole see enam see. Vaatamata sellele, et suusad jäid nukralt kuurialla ja lumelabidas peab töötu olema, kes teab, kas järgmise või ülejärgmise talveni, siis mulle  pigem soojem siiski meeldib. Üks, mis puudu on jäänud, on kevadeootus. Alati, kui talv on külm, siis süda igatseb kevadet. Nüüd nagu oli koguaeg kevad, seega pole oodata vajagi.
Jaa, eriline on see talv. 2.jaanuaril kaevasin oma lillepeenart suuremaks ja 6. märtsil riisusin õuet. Seda pole nüüd küll enne juhtunud. Eks kui kuivemaks läheb, siis tuleb ikka veel riisuda, aga talvine puudelt langenud oksarisu ja sügisel riisumata jäänud lehed said kokku kraabitud. Igatahes tore ja väga lõõgastav oli :)


Möödunud suvel sain ootamatult uue jalgratta omanikuks. Küllap oskasin parasjagu vinguda oma vana ratta üle :D Koostöödest olen varemgi juttu teinud ja meil nad õnneks toimivad. Mina vingun - mees ostab ratta :D, mina genereerin mõtte - mees teostab. No päris nii lilleline ka ei ole, aga siiski toimib :D


Igatahes mulle näis, et nii toredale rattale on ette ühte korvi vaja. Nii saigi, mina heegeldasin motiive, millest sai kokku korv ja mees tinutas või keevitas(naise mõistus täpselt ei mõista :D), millest sai ka  korv. Heegeldis + traadeldis = korv. Mina heegeldasin ikka nõuka ajast pärit kapronnöörist, mis nööri nime küll ei vääri, aga meie kodus kutsuti seda nii. Pigem on selline keskmise lõnga jämedune libe.... Minu meelest on sellest tehtud kalavõrke vms. (olen küll võhik, see on oletus), sest materjal on väga tugev, ilma käärideta seda pooleks ei hammusta. Mehe käsitöömaterjali osas olen nõutu. Oluline on, et korv sai valmis, ega muu polegi oluline.
Hetkel ootab veel mõtlemist, kuidas see asjandus ratta külge korralikult kinnitada nii, et ära saab ka võtta. Praeguses pildistamise tuhinas sidusin lihtsalt paelaga.


Eile oli naistepäev - paremat pildistamise aega ei saanudki valida, kust ma pärast need lilled oleksin võtnud.


Seni kuni korvil õiget kinnitust rattale panekuks ei ole, täidab ta toas ajakirjade hoidja aset. Tegelikult tuleks vist üks selline veel heegeldada, sest oma teises funktisoonis on ta ka asendamatu.


Nüüd on aga nii, et igasugu käsitöistest tegemistest peaksin end mõneks ajaks taandama, sest muu mõttetöö vajab tegemist. Kas ka suudan, eks näis :)

1 kommentaar:

  1. Selline rattakorv on küll pehmelt öeldes ja väga heas mõttes silmatorkav. Käsitöölisele kohane.

    VastaKustuta