pühapäev, 6. aprill 2014

Pööratud pilk

Minu isa oli autojuht. Kui olin väike tüdruk, käisin ikka isaga tööl kaasas.   Alati, kui sõitsime mööda ühest kurepesast, siis isa näitas, et vaata kured on pesas. Meie koduümbruses ei olnud kurepesasasid ja sellepärat oli see vaatepilt väga eriline. Minu mäletamist mööda oli maha võetud suure puu latv, et kurg saaks sinna pesa teha.
Alati, kui ma sellest kohast mööda sõidan, keeran pead ja vaatan sinna pesapoole. Mis sellest, et pesa pole seal juba ammu. Aga isa õpetus ja juhatatud suund.... on alati meeles.

1 kommentaar:

  1. Läks aega mis läks, aga nüüd olen ma valmis ametlikult tänama kauni tunnustuse eest ja siin on siis ka minu järelhüüe sellele http://blog.kaldkriips.ee/?p=2838
    Suur, suur tänu Sulle Kaja :) See oli väga armas üllatus!

    VastaKustuta