neljapäev, 28. jaanuar 2021

Mitte-raiskaja geeniga

 

Mõnikord kappe koristades tekib tunne, et viskaks oma vana kraami kõik välja ja ostaks uued asjad. Aga siis topin kappidesse jälle enamus asju tagasi, poodi uusi ostma ei tõtta ja elu läheb vana rada edasi. Viimati tõstsin kangaid, mida ju ka kunagi on kokku ostetud. Mina ise mitte nii väga, aga mu tädi ostis, midagi neist ei teinud ja andis mulle edasi. Nüüd siis need viimased tema-antud jäänukid kapis on ja võtavad ruumi. Omavahel hästi sobituvad olen õmmelnud tekikottideks-padjapüürideks. Alles olid veel karjuvalt punased ja siis mingid imelikud tükid. Ära ka ei raatsi anda. Samas on poes praegu müügil väga ilusat ja kvaliteetset voodipesu. Palju ilusamat, kui ma mis iganes riidejupist ise suudaksin õmmelda. Aga vot see mitteraiskaja geen istub minus tugevalt. Ma enne magan vähem ilusas voodipesus, kui lähen seda poest ostma, endal kangajupid kapis olemas.😀Igatahes nüüd siis on koos neli erinevat punast ja üks veel. Kui ma pesamuna tekil kangajuppe mõõtsin, pistis tema kisama, et mulle seda jama ei tee. Ütlesin, et olgu rahulik, ei tee, teen endale. Õnneks olid need jupikesed kõik nii sobivas pikkuses, et klapitada midagi nagu eriti ei olnudki. Vedas mul. Nüüd jäi vist ühe tekikotijagu kangast kappi veel, siis võin hakata poest ostma peenemat voodipesu. Juhul kui mulle jälle keegi ei päranda oma nõukaaegset kapisisu. Ma ei ole kindel, et ma sellest keelduda suudan.😂



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar