esmaspäev, 8. veebruar 2021

Suusatamisest ja eesmärkidest

 

Nüüd, kui tõeline talv on kohal, on vist kõik õnnelikud. Vähemalt telerist nähtud tänavaküsitlustel pole keegi vastanud, et talv ei meeldiks. Mina võtan iga päev sellest toredusest viimast, sest selline talv tundub praegu nagu suvesoe, s.t kardad, et äkki saab see liiga kiirelt otsa.😊 Sätin endale iga päev oma igivanad suusad alla ja teen kodustel suusaradadel aina rohkem tiire. Alustasin viie ringiga ja eile suuskasin juba neliteist ringi. Päike paistis, lumi sätendas ja kahju oli rajalt ära tulla. Kilometraaži ei ole välja arvutanud, aga ega see ei olegi oluline, peaasi, et võin enda üle rõõmus olla viitsimise pärast ja võhma pärast. Suudan ikka mingit hoogu püsivalt hoida ja pärast on trenniteinud inimese tunne: pea märg ja selg märg.😉

Muidugi ei ole minu rajad valgustatud ja pärast tööpäeva on pime mis pime. Õnneks on meil pealamp ja vabandusi ma veel ei ole otsinud ja nii nädala jagu olen ka peale tööd pimedal põllul suusarada nühkinud. Pealambiga pimedal põllul on suusatada päris naljakas, valgustab niipalju küll, et rajas püsin, kuid eemalt võib sellise liikuva tulukese nägemine tekitada küsimusi: mis täpp see suurel põllul liigub, mingi ufo-laadne tulnukas?😀 Kui kaua minu entusiasm jätkub, eks siis näis. Järjekindlus ei ole minu kõige tugevam külg.

Aga äkki nüüd on!? Mõnikord, või mis siin salata, üsna sageli on mulle vaja välist tõuget - miski või keegi peab motiveerima ja innustama. Siis minu energiatase tõuseb ja ma teen. Sattusin täiesti kogemata Sandra Vabrana instastoryle, kus ta rääkis oma arengutreeneri staatusest ja uue aasta eesmärkidest ning kuidas ta neid eesmärke püstitab. Ta rääkis sellest nii suure õhina ja entusiasmiga, et süstis minusse ka paraja optimismilaengu ja mõtlesin, et proovin ka. Ma ei ole kunagi uueks aastaks mingeid eesmärke seadnud, olen arvanud, et millekski sundimine on paras stressiallikas. Sandra teooria järgi see nii ei ole, eesmärgid ikkagi seavad suuna, mille suunas rühkida, paika. Ja tema eesmärgid olid kõik lihtsad, elulised ning tegelikult oma igapäevases käitumises nagunii püüdled selle poole, et tervis oleks parem, meel rõõmsad, suhted head. Printisin tema koostatud tabelid välja, seadsin aasta eesmärgid paika ja nüüd tuleb vaid iga kuu mõelda ja kirja panna, mida ma teen käesolevas kuus selleks, et need aastaeesmärgid täidetud saavad. Igas kuus väike samm. Ilma igakuiselt eesmärgile mõtlemata võib lihtsalt see aasta lõpp ootamatult saabuda ning siis avastad, et ups, ma ei teinud midagi selle heaks.

Nii lihtne kõik ongi 😃


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar