esmaspäev, 3. august 2015

Pruudilik märkmik

Oma hingelt olen ma vist kroonik. Mulle meeldivad: asjade üleskirjutamine, fotoalbumid, raamatute kokkuvõtted jms. Eks sellepärast see blogigi. Krentu oma blogis andis minu ammu mõeldud mõttele n.ö taganttõuke - hakata pidama oma päevaraamatut. Nii ma olen siis paar kuud teinud ülestähendusi. Öeldakse, et enne uinumist möödunud päevale mõtlemine on tervendava efektiga ning see efekt on suurem, kui mõelda paberi ja pliiatsi abil.  Tegelikult on nii tore ka hiljem üle vaadata, kui palju toimub meie elus iga päev, mida muidu vast ei paneks tähelegi. Ja mälule on selline üle kirjutamine ka hea, s.t kui mälule loota ei saa, vaatan oma märkmikust üle :)

Minu märkmeraamatusse mahuvad iga päeva tegemised, peamiselt märksõnadena. Kuid ka tsitaadid ja eredamad mõtted raamatutest. Kuna õmblusmasin oli alles katteõmblemisest soe, siis õmblesin ühe hooga ka oma märkmeraamatule kaaned. Välja kukkusid teised küll veidi pruudilikud, kuid ega seegi vale ei ole, olengi ju kosimata pruut, s.t ettepanekut ei ole veel tehtud ja mina ei ole ka ettepanekut teinud, et tema mulle ettepaneku teeks :D Nii ma siis olengi igavene pruut, vaikival kokkuleppel :D




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar