esmaspäev, 31. august 2015

Ümberhäälestamine





Tänase päeva lõppedes on minu jaoks suvi lõppenud. See on alati nii olnud. Kalender võib näidata mida tahes ja taevataat tuua seda, mida soovib, kuid koos augustiga saavad otsa suvised tegemised, rõõmud ja ootused. Septembris näiteks olen ujumas käinud väääga harva. Kui nüüd tagasi mõttes vaadata oli vaatamata vihmasele puhkusele siiski tore ja vaheldusrikas suvi. Olen saanud teha tegelikult kõike. Isegi Lätis olen käinud sel suvel kaks korda. Viimasest käigust on veel leiva maitsegi suus :D Nüüd tuleb aga hakata häälestama end uuele lainele. See tähendab seda, et varem üles ja varem voodi; tööpäevad on pikemad; kodus ei ole argipäeviti enam kedagi ja meie suur kutsikas ja nagunii isepäine kiisu peavad üksinda hakkama saama; teler vast mängib ka rohkem kui suvel. Ümberhäälestamiseks on täiesti paslik minna täna veel kooliasju ostma. Minu puhul on see küll midagi uut, ma ei jäta mitte kunagi asju viimase vindi peale. Aga eks minagi arenen :D

Täna oli juba Hommiku TV ja seal oli üleskutse, et andke teada, mida tegite sel suvel esimest korda. Võin siis muude asjade hulgas mainida, et koolitarbeid ostame päev enne kooli esimest korda :D Esimest korda elame ka nagu paksu metsa sees, ümberringi vaid mais, mais ja mais :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar