teisipäev, 4. oktoober 2016

Kampsun ja piparmündisiirup



Käsitööd teen ikka innuga, s.t et igal õhtul koon. Koon-koon, aga valmis ei saa. Tegelikult peaaegu sain, aga … ei olnud see asjandus minu nägu ja läks harutamisele. Vot sellist tühja tööd teen ma sageli (:  Tegemise rõõm on kah rõõm, aga olin üsna pettunud iseendas. Mul ei ole seda asjade lõpuninägemise võimet. Koon ja kujutan ette küll, kuidas see mul ilus seljas on, aga mõnikord kujutan ette valesti. Õnneks saab kudumi keraks teha päris lihtsa vaevaga. Tänaseks olen alustanud juba uut. Ehk seekord ei vea kujutlusvõime alt. Nii et kui hästi läheb, siis saan varsti kanda piparmündisiirupi karva kudumit.
Ühe katsega sain valmis piparmündi siirupi. Siirupi tegemise mõte ei olnud tegelikult ajendatud kampsuni lõnga värvist, vaid mul lihtsalt on istutatud piparmünti erinevate kohtade peale ehk seda kasvab meil üsna ohtrasti. Siit ka mõte: teha midagi veel peale kuivatamise. Sellise siirupiga saab maitsekamaks teha magustoite või teha sooja hommikujooki. Meie poisslaps armastab piparmünditeed.
Nii et korjasin üsna suure peotäie piparmündi lehti, valasin üle liitri veega ja lasin tõmmata peaaegu jahtumiseni kaane all. Siis suhkrut pool kilo vähemalt ja keetsin ka nii 10 minutit.  
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar